CALENDARIO 3NSPORT "NO LIMITS, NO RULES, NO CONEIXIMEN"

domingo, 10 de junio de 2012

Crònica de la segona Triatló Cross Santa Pola 2012

Dissabte pel vespre vaig anar a pel dorsal i em van regalar una revista. Per la nit la vaig llegir (no tot és entrenar) i mireu el que vaig trobar a la pàgina 25.

Haurem de deixar de posar gatets?

Hui diumenge he anat a fer la prova. I les primeres sensacions eren bones. Feia un bon oratge, la mar estava transparent, ...


Hem eixit uns 400 de la categoria absoluta al mateix temps, i al lio. M'he clavat pel mig de tot per a sentir el contacte de la resta de triatletes. He baixat 3 minuts de l'any passat i crec que encara tinc marge de millora. Després d'eixir de l'aigua hem fet una mitja marató per arribar a la bicicleta.

En general he millorat en totes les proves (entre 3 i 4 minuts per esport), però no s'ha notat en el temps general perquè ens han clavat unes transicions molt llarges.


I ací està el resultat.


A destacar, m'han posat una targeta groga per descordar-me el casco abans de deixar la bici. Si és que no deixen avançar feina.

Ara a descansar mentre publiquen la foto i agafar forces per al partit de dimecres.

NBA-ACTION

2 comentarios:

JORDI dijo...

MOLT BÉ DANI... PEROOOOO...

T'HAS PARAT A FER-TE UN CAFÉ EN LES TRANSICIONS... O QUÉ... JE JE JE JE

ARA A PREPARAR EL RAID DE CREVILLENT

3NSPORT dijo...

Un café. He posat la imatge de boxes per a que veges la caminata que ens han fet per a agarrar la bici!!!

No he eixit en cap foto del FOTO-DIPLOMA.

El pròxim objectiu és fer algunes travesies a nado de com a màxim 2 km. M'ha agradat això de nadar. I a entrenar el RAID, of course.